niedziela, 2 października 2016

PIWO MIESIĄCA - WRZESIEŃ 2016




Jest. Udało się! Chociaż raz nie musiałem się wysilać, przy wyborze Piwa Miesiąca :)
Zazwyczaj zmuszony byłem zatrudniać do pracy moje nieliczne szare komórki, a nawet nieźle dawać im w kość. Tym razem jednak sytuacja wyglądała zgoła inaczej. Obyło się bez zbędnych kalkulacji i sentymentalnych podróży. Od razu wiedziałem co się święci. Najlepsze piwo września zadało mi taki cios, że przez pół roku nie będę mógł się pozbierać. „Dziesiątki” na tym blogu trafiają się niezwykle rzadko, więc sprawa była prosta jak niemieckie autostrady.

Także, bez zbędnych formalności i owijania w sreberka wszem o wobec oświadczam, że tytuł PIWO MIESIĄCA – WRZESIEŃ 2016 zdobywa Imperial Smoky Joe z AleBrowaru!!!


Spośród ponad 700 piw jest dopiero piąta maksymalna nota, więc możecie sobie tylko wyobrazić co to jest za rarytas. RIS na słodzie whisky to imperialna wersja popularnego i znanego Smoky Joe. Zabieg ten wyszedł AleBrowarowi doskonale. Ciecz jest gęsta i lepka, wybitnie torfowa, czekoladowo-kawowa z elementami suszonych owoców i palonych słodów. Każdy łyk to poezja smaku. Przepiękna podróż do krainy luksusu i splendoru. Piwo urzekło mnie do szpiku kości. Coś pięknego. Tego po prostu trzeba spróbować. Żadne słowa tego nie oddadzą.

AleBrowar odwalił kawał wyśmienitej roboty, za co składam mu moje serdeczne gratulacje! Oby więcej takich piw pojawiało się w ich repertuarze i w repertuarze innych browarów także! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz