piątek, 2 września 2016

PIWO MIESIĄCA - SIERPIEŃ 2016




Początek nowego miesiąca to standardowo już czas na wybór najlepszego piwa, recenzowanego w ciągu ostatnich 30 dni. Robię to po to, by docenić trunki, które wymiatają i rwą papę z dachu. Po to, by browary rosły w siłę i warzyły jeszcze lepsze napitki.
W sierpniu na blogu pojawiło się całkiem sporo dobrych i bardzo dobrych piw. Niestety takiego, które wbiłoby mnie w fotel kurna nie było :/ Nie wystawiłem ani jednej „dziewiątki”. Trzeba więc wybrać najlepsze piwo spośród „ósemek”, które w rzeczy samej też są bardzo dobrymi wywarami.

Długo myślałem komu przyznać ten tytuł. Spać po nocach nie mogłem, w pracy brakowało mi koncentracji, a w domu przez dwa dni chodziłem mocno rozkojarzony. Przeczytałem uważnie każdą recenzję, próbując przypomnieć sobie także smak owych piw. Po naprawdę długim namyśle stwierdziłem, iż tytuł  PIWO MIESIĄCA – SIERPIEŃ 2016 wędruje do Kujawskiego Browaru Regionalnego Osowa Góra za specjał Bydgoski APAcz!!! :D


Niby zwykła APA, a jednak ma coś w sobie. Piwo jest niebywale dobrze zbalansowane, rześkie, świeże, mega pijalne i pachnące jankeskimi chmielami. Piwna rewolucja w pigułce chciałoby się rzec. Naprawdę świetnie się piło, mimo że niczego nie urywało. Ono nie miało niczego urywać. Ono po prostu miało dobrze wchodzić i dobrze smakować. I tak w istocie było.
Moje serdeczne gratulacje dla Browaru Osowa Góra!! Oby więcej takich fajnych piw w Waszym repertuarze. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz